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Customers' emotions in real time: measuring affective responses to service and relationship quality at the reception desk

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Nordhorn, Christian ; Scuttari, Anna ; Pechlaner, Harald:
Customers' emotions in real time: measuring affective responses to service and relationship quality at the reception desk.
In: International journal of culture, tourism and hospitality research. 12 (2018) 2. - S. 173-184.
ISSN 1750-6182

Weitere Angaben

Publikationsform:Artikel
Institutionen der Universität:Mathematisch-Geographische Fakultät > Geographie > Lehrstuhl für Tourismus & Zentrum für Entrepreneurship
Wirtschaftswissenschaftliche Fakultät > Betriebswirtschaftslehre > Lehrstuhl für Tourismus & Zentrum für Entrepreneurship
Open Access: Freie Zugänglichkeit des Volltexts?:Nein
Peer-Review-Journal:Ja
Verlag:Emerald
Die Zeitschrift ist nachgewiesen in:
Titel an der KU entstanden:Ja
KU.edoc-ID:22075
Eingestellt am: 22. Nov 2018 08:49
Letzte Änderung: 07. Dez 2021 09:39
URL zu dieser Anzeige: https://edoc.ku.de/id/eprint/22075/
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