Suche nach Personen

plus im Publikationsserver
plus bei BASE
plus bei Google Scholar

Daten exportieren

 

Data-Based School Improvement : The Role of Principals and School Supervisory Authorities within the Context of Low-Stakes Mandatory Proficiency Testing in four German states

Titelangaben

Verfügbarkeit überprüfen

Ramsteck, Carolin ; Muslic, Barbara ; Graf, Tanja ; Maier, Uwe ; Kuper, Harm:
Data-Based School Improvement : The Role of Principals and School Supervisory Authorities within the Context of Low-Stakes Mandatory Proficiency Testing in four German states.
In: International journal of educational management. 29 (2015) 6. Special Issue: School leadership in Germany between low stakes testing and high expectations. - S. 766-789.
ISSN 0951-354x ; 1758-6518

Weitere Angaben

Publikationsform:Artikel
Institutionen der Universität:Philosophisch-Pädagogische Fakultät > Pädagogik > Lehrstuhl für Schulpädagogik
Peer-Review-Journal:Ja
Verlag:Emerald
Die Zeitschrift ist nachgewiesen in:
Titel an der KU entstanden:Nein
KU.edoc-ID:26205
Eingestellt am: 07. Apr 2021 13:37
Letzte Änderung: 15. Sep 2021 17:55
URL zu dieser Anzeige: https://edoc.ku.de/id/eprint/26205/
AnalyticsGoogle Scholar