Publikationen geordnet nach:
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Veröffentlichungen "Hogreve, Jens"
Anzahl der Einträge: 86.
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Aksoy, Lerzan ; Hogreve, Jens ; Ordanini, Andrea ; Orsingher, Chiara: Relative Measures in Service Research. In: Journal of services marketing. 29 (2015) 6/7. - S. 448-452. ISSN 0887-6045 (Peer-Review-Journal)
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Fließ, Sabine ; Hogreve, Jens ; Möller, Sabine: Der Freizeitwert als Kriterium zur Marktsegmentierung. In: Marketing Review St. Gallen : die neue Thexis-Marketingfachzeitschrift für Theorie und Praxis. 20 (2003) 4. - S. 20-23. ISSN 1865-6544 ; 1865-7516 (Peer-Review-Journal)
Buch
Aufsatz in einem Buch-
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Benoit (née Moeller), Sabine ; Hogreve, Jens ; Sichtmann, Christina ; Bilstein, Nicola: Member Participation in Commerce-Based Online Communities. In: Proceedings of 2016 AMA Winter Marketing Educators’ Conference February 26-28, 2016, Las Vegas, Nevada, USA. - s.I., 2016 (Begutachteter Beitrag / peer-reviewed paper)
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Bilstein, Nicola ; Matta, Shashi M. ; Hogreve, Jens: Unintended Effects of Customer Participation in Recovery : Can Choice Availability be a Remedy? In: Brown, Tom ; Swaminathan, Vanitha (Hrsg.) : Marketing in a global, digital and connected world : 2015 AMA Winter Educators' Conference, San Antonio, Texas, February 13 - 15 2015. - Chicago : Curran Associates, Inc., 2015. - (AMA Educators Proceedings ; 26) ISBN 978-1-5108-0450-0 (Begutachteter Beitrag / peer-reviewed paper)
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Velleuer, Mirjam ; Hogreve, Jens ; Hübner, Alexander: A Different Perspective on Service Productivity in Manufacturing Firms. In: Brown, Tom ; Swaminathan, Vanitha (Hrsg.) : Marketing in a global, digital and connected world : 2015 AMA Winter Educators' Conference, San Antonio, Texas, February 13 - 15 2015. - Chicago : Curran Associates, Inc., 2015. - H-24. - (AMA Educators Proceedings ; 26) ISBN 978-1-5108-0450-0
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Wonner, Richard ; Hogreve, Jens: Analyzing Industrial Services from a Customer Perspective. In: Bigné, Enrique (Hrsg.): Paradigm shifts & interactions : conference proceedings ; EMAC 2014, European Marketing Academy, 43rd annual conference, Valencia, June 3-6. - Valencia, 2014 ISBN 9788437094533
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Hogreve, Jens ; Jerger, Christina: Analyzing Customers’ Gut Feelings when Recovering Multiple Deviations. In: Mickelsson, Jacob ; Helkkula, Anu (Hrsg.): Innovative Service Perspectives: Proceedings from the AMA SERVSIG International Service Research Conference, Helsinki, Finland, June 7-9 2012. - Helsinki : Hanken School of Economics, 2012 ISBN 978-952-232-170-1
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Hogreve, Jens ; Wünderlich, Nancy: Configuring Service Satisfaction: A Fuzzy-Set Comparative Analysis. In: Mickelsson, Jacob ; Helkkula, Anu (Hrsg.): Innovative Service Perspectives: Proceedings from the AMA SERVSIG International Service Research Conference, Helsinki, Finland, June 7-9 2012. - Helsinki : Hanken School of Economics, 2012 ISBN 978-952-232-170-1
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Bilstein, Nicola ; Matta, Shashi M. ; Hogreve, Jens: Understanding Co-Production in Service Recovery Processes. In: Mickelsson, Jacob ; Helkkula, Anu (Hrsg.): Innovative Service Perspectives: Proceedings from the AMA SERVSIG International Service Research Conference, Helsinki, Finland, June 7-9 2012. - Helsinki : Hanken School of Economics, 2012 ISBN 978-952-232-170-1
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Hogreve, Jens ; Bilstein, Nicola: Was wollen Senioren? : Analyse von Bedürfnissen und Akzeptanzfaktoren. In: Zangemeister, Christof (Hrsg.): Mit intelligenter Technik zu neuen Dienstleistungen für Senioren (MIDIS) : Leitfaden und Instrumente zur kooperativen Entwicklung von mikrosystemtechnisch basierten Dienstleistungen. - Winnemark : BoD - Books on Demand, 2012. - S. 37-74 ISBN 978-3-8482-0616-2
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Frick, Bernd ; Eggert, Andreas ; Hogreve, Jens: Corporate Reputation and Customers' Value Perceptions: A Dynamic Analysis. In: Beckmann, Suzanne C. (Hrsg.): The six senses - the essentials of marketing : 39th EMAC Conference, Copenhagen Business School, Department of Marketing, Denmark, 1 - 4 June 2010 ; conference proceedings. - Copenhagen, Denmark, 2010 ISBN 978-87-92569-01-1
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Muenkhoff, Eva ; Garnefeld, Ina ; Hogreve, Jens ; Eggert, Andreas: Referral Reward Programs: A Means for Service Recovery? In: Proceedings of 18th International Colloquium in Relationship Marketing, Henley Business School, University of Reading, Sept 27th to 30th, 2010. - Reading, 2010
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Eggert, Andreas ; Hogreve, Jens ; Ulaga, Wolfgang ; Muenkhoff, Eva: Industrial Services, Product Innovations, and Firm Profitability: A Longitudinal Analysis. In: Proceedings of the Frontiers in Service Pre-Conference on Solution Innovations, Karlstad, Sweden, 10.06.2010. - Karlstad, 2010
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Eggert, Andreas ; Hogreve, Jens ; Ulaga, Wolfgang ; Münkhoff, Eva: Disentangling the Revenue and Cost Implications of the Service Transition : a Latent Growth Analysis. In: Proceedings of the ISBM 2010 Academic Conference: Advances in B-to-B Marketing, Harvard Business School, Boston, Massachusetts, August 11-12, 2010. - Boston, USA, 2010
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Garnefeld, Ina ; Münkhoff, Eva ; Hogreve, Jens ; Eggert, Andreas: Referral reward programs: New customer acquisition by opportunism? In: Proceedings of The 14th Biennial World Marketing Congress, Academy of Marketing Science (AMS): "Marketing in Transition: Scarcity, Globalism, & Sustainability", Oslo, Norway, July 22-25, 2009. - Oslo, 2009
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Hogreve, Jens ; Fisk, Raymond P. ; Grove, Stephen J. ; Gabott, M. ; Glinoga, M.: Service Design Transparency - An Information Economics Insight into Service Theater. In: Proceedings of the American Marketing Association (AMA) SERVSIG International Service Research Conference, Liverpool, UK, June 5-7, 2008. - Liverpool, UK : University of Liverpool, 2008 ISBN 978-0-9561122-0-0
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Hogreve, Jens: Dienstleistungsgarantien - Forschungsstand und Ausblick. In: Stauss, Bernd (Hrsg.): Aktuelle Forschungsfragen im Dienstleistungsmarketing. - Wiesbaden : Gabler, 2008. - S. 189-210. - (Gabler Edition Wissenschaft : Focus Dienstleistungsmarketing) ISBN 978-3-8349-1161-2
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Fließ, Sabine ; Hogreve, Jens: Mit Dienstleistungsgarantien zur Service Excellence. In: Gouthier, Matthias H. J. ; Coenen, Christian ; Schulze, Henning S. ; Wegmann, Christoph (Hrsg.): Service Excellence als Impulsgeber : Strategien - Management - Innovationen - Branchen ; Bernd Stauss zum 60. Geburtstag. - Wiesbaden : Gabler, 2007. - S. 235-254 ISBN 978-3-8349-0688-5 ; 978-3-8349-9544-5
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Kunz, Werner H. ; Hogreve, Jens: The Impact of Service Literature on Marketing Research : a Co-citation Analysis of the Discipline over Time. In: Proceedings of the 16th Annual Frontiers in Service Conference, San Francisco, California, USA, October 4-7, 2007. - San Francisco, CA, USA, 2007
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