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Veröffentlichungen "Roschk, Holger"

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Artikel

Buch

Aufsatz in einem Buch

  • Gelbrich, Katja ; Roschk, Holger ; Trabold, Wendy:
    Insights from Social Resource Theory for Service Business Development.
    In: Bruhn, Manfred ; Hadwich, Karsten (Hrsg): Service Business Development Bd. 2 Methoden – Erlösmodelle – Marketinginstrumente. - Wiesbaden : Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, 2018
    ISBN 978-3-658-22423-3 ; 3-658-22423-1
  • Roschk, Holger ; Gelbrich, Katja ; Eisend, Martin:
    Advertising, Cross-Cultural.
    In: Donsbach, Wolfgang (Hrsg.): The concise encyclopedia of communication. - Malden, MA : Wiley Blackwell, 2015. - S. 7-8
    ISBN 978-1-118-78931-5 ; 978-1-118-78923-0 ; 978-1-118-78935-3
  • Roschk, Holger ; Kaiser, Susanne:
    Apologizing after a Service Failure: It does not matter what you say but how you say it.
    In: Proceedings of the 41st European Marketing Academy (EMAC) Conference, Lisbon, Portugal, May 22 - 25, 2012. - Lissabon, 2012
    (Begutachteter Beitrag / peer-reviewed paper)
  • Gelbrich, Katja ; Müller, Jana ; Yany, Grégoire ; Roschk, Holger:
    The More Compensation the Better? The Nonlinear Relationship Between Compensation Level and Post-Complaint Satisfaction.
    In: MacCarthy, Martin (Hrsg.): Australia New Zealand Marketing Academy Conference (ANZMAC) 2011 : marketing in the age of consumerism: Jekyll or Hyde? ; proceedings ; 28-30 November 2011, Perth, Western Australia. - Perth : School of Marketing, Faculty of Business & Law, Tourism and Leisure, Edith Cowan University, 2011
    ISBN 978-0-646-56330-5
    (Begutachteter Beitrag / peer-reviewed paper)
  • Roschk, Holger ; Große, Sebastian:
    Motion Pictures: Integrating Word-of-Mouth into the Network of Success Determinants.
    In: MacCarthy, Martin (Hrsg.): Australia New Zealand Marketing Academy Conference (ANZMAC) 2011 : marketing in the age of consumerism: Jekyll or Hyde? ; proceedings ; 28-30 November 2011, Perth, Western Australia. - Perth : School of Marketing, Faculty of Business & Law, Tourism and Leisure, Edith Cowan University, 2011
    ISBN 978-0-646-56330-5
    (Begutachteter Beitrag / peer-reviewed paper)
  • Roschk, Holger ; Müller, Jana ; Gelbrich, Katja:
    The Moderating Impact of Age on Post-complaint Behavior.
    In: Beckmann, Suzanne C. ; Ringberg, Torsten ; Ritter, Thomas (Hrsg.): The six senses - the essentials of marketing : 39th EMAC Conference, Copenhagen Business School, Department of Marketing, Denmark, 1 - 4 June 2010 ; conference proceedings. - Copenhagen, Denmark, 2010
    ISBN 978-87-92569-01-1
  • Gelbrich, Katja ; Roschk, Holger:
    An Overview over Post-Complaint Behavior.
    In: Brown, James R. (Hrsg.): Enhancing knowledge development in marketing : AMA Summer Educators' Conference 2008. - Chicago, Ill. : American Marketing Association, 2008. - S. 203-215. - (AMA educators' proceedings ; 19)
    ISBN 978-1-60560-618-7
  • Gelbrich, Katja ; Roschk, Holger:
    Advertising, Cross-Cultural.
    In: Donsbach, Wolfgang (Hrsg.): The International Encyclopedia of Communication. - Malden, MA : Blackwell, 2008. - S. 50-56
    ISBN 978-1-4051-3199-5

Veranstaltungsbeitrag (unveröffentlicht)

Diese Liste wurde am 18.11.2019 16:08 generiert.
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