Forschungsprojekt
Deutsche und italienische Markennamen im Vergleich

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2015

2014

  • Ronneberger-Sibold, Elke ; Wahl, Sabine:
    Associations in German Brand Names: Current Trends.
    In: Tort i Donada, Joan ; Montagut i Montagut, Montserrat (Hrsg.): El noms en la vida quotidiana. Actes del XXIV Congrés Internacional d’ICOS sobre Ciències Onomàstiques. Annex. - Barcelona, 2014. - S. 582-593. - (Biblioteca Tècnica de Política Lingüística ; 11)
  • Ronneberger-Sibold, Elke:
    Tuning morphosemantic transparency by shortening : a cross-linguistic perspective.
    In: Rainer, Franz ; Dressler, Wolfgang U. ; Gardani, Francesco ; Luschützky, Hans Christian (Hrsg.): Morphology and Meaning : selected papers from the 15th International Morphology Meeting, Vienna, February 2012. - Amsterdam : Benjamins, 2014. - S. 275-287. - (Amsterdam studies in the theory and history of linguistic science : Series IV, Current Issues in Linguistic Theory ; 327)
    ISBN 978-90-272-4846-6 ; 978-90-272-7093-1
    (Begutachteter Beitrag / peer-reviewed paper)

2013

2012

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