Titlebar
Publikationen geordnet nach:  

Forschungsprojekt
Dienstleistungsgarantien und Zertifikate

Eine Ebene nach oben ...
Exportieren als [feed] RSS 2.0 [feed] RSS 1.0 [feed] Atom
Gruppieren nach: Publikationsform | Autor/Herausgeber | Jahr | Keine Gruppierung
Anzahl der Einträge: 3.

Aufsatz in einem Buch

Hogreve, Jens ; Fließ, Sabine ; Gremler, Dwayne D.:
Understanding Service Guarantees: How Do They Actually Influence Consumer Behavior?
In: Proceedings of the American Marketing Association (AMA) SERVSIG International Service Research Conference, Porto, Portugal, June 17-19, 2010. - Porto, 2010

Hogreve, Jens ; Fließ, Sabine ; Gremler, Dwayne D.:
Understanding the mechanisms behind service guarantees: Are service guarantees more than a signal of quality?
In: Edvardsson, Bo ; Stauss, Bernd ; Brown, Stephen W. ; Johnston, Robert (Hrsg.): Proceedings of the 11th International Research Symposium on Service Excellence in Management (QUIS 11). - Wolfsburg, 2009

Hogreve, Jens ; Gremler, Dwayne D.:
A Research Synthesis on Service Guarantees: What Do We Know and Where Do We Need to Go?
In: Proceedings of the 10th International Research Symposium on Service Excellence in Management (QUIS 10). - Orlando, FL, USA : University of Central Florida, Rosen College of Hospitality Management, 2007
ISBN 9780615144139

Diese Liste wurde am 19.09.2017 22:58 generiert.
[Zum Seitenanfang]