Titlebar
Publikationen geordnet nach:  

Forschungsprojekt
Erfolgsfaktoren von Kinofilmen

Eine Ebene nach oben ...
Exportieren als [feed] RSS 2.0 [feed] RSS 1.0 [feed] Atom
Gruppieren nach: Publikationsform | Autor/Herausgeber | Jahr | Keine Gruppierung
Anzahl der Einträge: 2.

Artikel

Roschk, Holger ; Große, Sebastian:
Talking about Films : Word-of-Mouth Behavior and the Network of Success Determinants of Motion Pictures.
In: Journal of Promotion Management. Bd. 19 (2013) Heft 3. - S. 299-316.
ISSN 1049-6491 ; 1540-7594
(Peer-Review-Journal)

Aufsatz in einem Buch

Roschk, Holger ; Große, Sebastian:
Motion Pictures: Integrating Word-of-Mouth into the Network of Success Determinants.
In: MacCarthy, Martin (Hrsg.): Australia New Zealand Marketing Academy Conference (ANZMAC) 2011 : marketing in the age of consumerism: Jekyll or Hyde? ; proceedings ; 28-30 November 2011, Perth, Western Australia. - Perth : School of Marketing, Faculty of Business & Law, Tourism and Leisure, Edith Cowan University, 2011
ISBN 978-0-646-56330-5
(Begutachteter Beitrag / peer-reviewed paper)

Diese Liste wurde am 19.09.2017 23:22 generiert.
[Zum Seitenanfang]