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Forschungsprojekt
Werbewirkung absurder Werbung im interkulturellen Vergleich

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Artikel

Gelbrich, Katja ; Gäthke, Daniel ; Westjohn, Stanford A.:
The Effectiveness of Absurdity in Advertising Across Cultures.
In: Journal of Promotion Management. (2012). - S. 1-26.
ISSN 1049-6491 ; 1540-7594
(Peer-Review-Journal)

Aufsatz in einem Buch

Gelbrich, Katja ; Gäthke, Daniel ; Westjohn, Stanford A.:
The effects of absurd ads on memory and persuasion across cultures.
In: MacCarthy, Martin (Hrsg.): Australia New Zealand Marketing Academy Conference 2011 : marketing in the age of consumerism: Jekyll or Hyde? ; proceedings ; 28-30 November 2011, Perth, Western Australia. - Perth : School of Marketing, Faculty of Business & Law, Tourism and Leisure, Edith Cowan University, 2011. - S. 1-11
ISBN 978-0-646-56330-5
(Begutachteter Beitrag / peer-reviewed paper)

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